Κυριακή, Μαρτίου 11

La Choulette: Επιβλητική Γαλλίδα με φινέτσα


Φθάνω στο Παρίσι για τρίτη φορά μέσα στον τελευταίο δεκάμηνο και είμαι ενθουσιασμένος γιατί σύμφωνα με το σχέδιο μου σε λιγότερο από 3 ώρες θα βρίσκομαι σε μια παραδοσιακή γαλλική μπυραρία απολαμβάνοντας μια EKU 23 μαζί με την κοπέλα μου και τον ξάδερφό μου. Και ενώ το δρομολόγιο του προαστιακού από το αεροδρόμιο είναι κολλημένο λίγο έξω από το Gare du Nord, με το τραίνο γεμάτο, καθώς είναι ώρα αιχμής, παρηγορούμαι στη σκέψη ότι σύντομα θα βρίσκομαι στο ‘Au trappiste’, απολαμβάνοντας μια από τις αγαπημένες μου μπύρες. Έπειτα από ένα μικρό Γολγοθά με τη συγκοινωνία, βρίσκομαι στο σπίτι με τη θεία Δέσποινα να με υποδέχεται στην είσοδο.
Επειτα, από τα καλωσορίσματα, τα παραδοσιακά οικογενειακά πειράγματα και τις ανταλλαγές δώρων, ετοιμάζομαι για εξόρμηση προς το Châtelet, όπου και βρίσκεται ‘Ο Τραπιστής’. Και ενώ έχω αποφασίσει εκ των πρότερων για μια EKU 23, ξαφνικά αποφασίζω να μοιραστώ με τον ξάδελφο μου μια Choulette Ambrée 75cl.
Προετοιμαζω τον εαυτο μου για μια μετρια μπυρα, όμως η πρωτη γουλια με ξαφνιαζει ευχαριστα. Αναμενω το σχολιο του ξαδέρφου μου, ο οποίος γνέφει συγκαταβατικά με μια έκφραση ικανοποίησης.
Η Choulette διαθέτει όμορφο κεχριμπαρένιο χρώμα, πλούσιο άρωμα , και παρά τους 8 βαθμούς αλκοόλ, αφήνει στον ουρανίσκο μια γλυκιά, καραμελένια γεύση. Μπύρα από το γαλλικό βορρά, από την ζυθοποιία, Brasserie Artisanale La Choulette, κοντά στα σύνορα με το Βέλγιο, είναι από τις λίγες γαλλικές επιλογές μου που δεν έχω μετανιώσει. Για τις άλλες επιλογές, εκείνες για τις οποίες ακόμα προσπαθώ να εξιλεώθω στον ταλαιπωρημένο μου ουρανίσκο, θα μιλήσω αναλυτικότερα σε άλλο post.
Η Choulette αποτελεί αξιόλογη επιλογή για να χαλαρώσεις με την παρέα σου έπειτα από μια κουραστική ημέρα και να την απολαύσεις μέσα στο ζεστό περιβάλλον του "Τραπιστή" παρακολουθώντας το νεανικό, πολυπολιτισμικό πλήθος που κινείται εκείνη την ώρα προς τα club της περιοχής.

2 σχόλια:

Dokimos είπε...

Poli oraia, kanoume vlepw k epimorfwtika taxidakia! ;-) Ante kales empireies k propantws kales dokimes!Perimenoume tin epomeni antapokrisi apo ti Loutesia!

greektrappist είπε...

Όσο πιο κοντά στην κοιτίδα της μπύρας, τόσο καλύτερα!