Σάββατο, Οκτωβρίου 31

DIVER ** Τρώγε πλήρωνε και μην μιλάς…

Έχουμε την τύχη ή την ατυχία ενίοτε να έχουμε επισκεφτεί πολλά ζυθεστιατόρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Άλλα μας άρεσαν και άλλα όχι, σε κάποια υποδέχτηκαν τα σχόλια μας με ευχαρίστηση και σε κάποια άλλα με σκεπτικισμό. Πουθενά όμως δεν γύρισε ο υπεύθυνος καταστήματος να μας ειρωνευτεί και να μας πει ότι δεν μας θέλει για πελάτες του.

Την περασμένη Δευτέρα, επισκεφτήκαμε με τον Quadrupelius και μια συνάδελφο μας, τον Diver στο Εμπορικό Κέντρο Καλλιθέας στην Δαβάκη. Αφού ενημερωθήκαμε ότι στο ‘άδειο’ εκείνη την ωρα (21:15) κατάστημα, που δεν έχει χώρο για μη καπνίζοντες παρά μόνο στο αίθριο (τον χειμώνα θα μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά παγωμένη μπύρα), μας υπέδειξαν ότι μας επιτρέπουν να καθίσουμε σε ένα τραπέζι δίπλα στην ανοιχτή πόρτα του καταστήματος. Προφανώς επειδή ήταν άδειο το κατάστημα θα ήταν καλό να φαίνεται ότι υπάρχουν άνθρωποι που τρώνε εκεί.

Έπειτα από δεκαπέντε περίπου λεπτά, στο κατάστημα με πληρότητα 3 τραπεζιών, ήρθε ο υπεύθυνος για να παραγγείλουμε. Ζητήσαμε λοιπόν μια σαλάτα Diver, λίγο διστακτικά, μια ποικιλία λουκάνικα και από μια μπύρα ο καθένας.

Foul 1ο: Ρωτήσαμε εάν υπάρχει Gouden Carolus Tripel και μας αντιπροτάθηκε Dominus Triple. Σαν να λέμε ότι Ferrari και Fiat είναι ένα και το αυτό δηλαδή.

Foul 2ο: Ζητήσαμε ποικιλία λουκάνικα, και μας αντιπροτάθηκε εάν επιθυμούμε και τυριά με την ποικιλία, κάτι το όποιο αρνηθήκαμε. Μετά, αντιπροτάθηκε η λύση της ποικιλίας για 3 άτομα. Δεν αρνηθήκαμε στην λογική ότι η κανονική ποικιλία εχει 7 λουκάνικα οπότε θα είναι λογικό η άλλη να εχει τουλάχιστον 10 και να κοστίζει το πολύ 30% παραπάνω.

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.

Αφού ήρθε η ποικιλία όπου διαπιστώσαμε ότι τα λουκάνικα ήταν μόλις 9, (7 με την προσθήκη ενός καμένου winnie και ενός απροσδιορίστου προελεύσεως) λίγα λεπτά αργότερα ήρθε και η λυπητερή. Η ποικιλία είχε τιμολογηθεί 35% επιπλέον της κανονικής. Δηλαδή πληρώσαμε 7€ επιπλέον για δυο λουκάνικα. Αναζητήσαμε λοιπόν τον υπεύθυνο, ώστε να εκφράσουμε αφενός την απορία μας και αφετέρου την δυσαρέσκεια μας. Η απάντηση του υπευθύνου στο ερώτημα του Quadrupelius για το ποσά λουκάνικα θα έπρεπε να εχει η ποικιλία ήταν ότι 6 εχει η κανονική και 9 η των 3 ατόμων. Μάλιστα μας ανέφερε ότι επειδή είναι φίλος και γνωστός με τους ιδιοκτήτες του Ζύθου, του Vale Vale και της Βύνης, γνωρίζει ότι εχει καλύτερη και φθηνότερη ποικιλία.

Foul 3ο: Ο Ζύθος και το Vale Vale έχουν και πλουσιότερες και φθηνότερες ποικιλίες. Ο Diver είναι στο ίδιο επίπεδο με την Βύνη, που ειδικά το τελευταίο διάστημα εχει κάνει άλματα ποιότητας στην κουζίνα.

Όμως κάναμε το Μέγα λάθος να το αναφέρουμε αυτό, οπότε και ακoλούθησε το εξής εξοργιστικό από μέρους του υπευθύνου: ‘Δεν θα κάτσω να συζητήσω για το αν έχω 6, 7 ή 7 παρά τέταρτο λουκάνικα και δε βρίσκω καθόλου φιλικό το σχόλιο σας’. Αντέτεινα ότι η κριτική γίνεται διότι θα θέλαμε να είναι καλύτερη η εικόνα του εν λόγω καταστήματος. Στου κουφού την πόρτα όμως όσο θέλεις βρόντα. Η απάντηση του ήταν ότι τα σχόλια μας είναι επιθετικά και άρα του είναι αδιάφορα.

Foul 4ο και τεχνική ποινή άρα αποβολή: Η στάση του καταστηματάρχη ότι στην Αθήνα των 4 εκατομμυρίων υπάρχουν πολλά κορόιδα και άρα εσάς που είστε σκεπτόμενοι δεν σας έχω ανάγκη είναι επιεικώς απαράδεκτη.

Κλείνω λοιπόν, λέγοντας ότι αυτή η κακή νοοτροπία, θα στηλιτεύεται από εμάς, που την υφιστάμεθα, διοτι δεν εξαρτώμεθα από ΚΑΝΕΝΑΝ και δεν έχουμε ανάγκη από την διαφήμιση ΚΑΝΕΝΟΣ. Θα χαρούμε να βρούμε και άλλους μαζί μας, και θα χαρούμε ακόμα περισσότερο όταν αυτοί οι ‘εξυπνάκηδες’ επιχειρηματίες αλλάξουν νοοτροπία.

Τότε πρώτος θα γράψω τα καλά σχόλια…μέχρι τότε….

Good evening and Good Luck’.

10 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Μαζί σου! Ως καταναλωτές έχουμε δύναμη και είναι αυτή της επιλογής.
Καλό είναι να τα μοιραζόμαστε όλα αυτά. Επιχειρείν σημαίνει σε όλα τα επίπεδα και όχι μόνο άρμεγμα.

Raclettist είπε...

Φίλε KitsosMitsos, εάν αυτοί οι 'επιχειρηματίες' είχαν κάνει έστω ένα σεμινάριο Marketing και διέθεταν στοιχειώδη παιδεία θα αντιλαμβάνονταν ότι η ποιότητα και η ευγένεια αποτελούν θεμέλια για την δημιουργία σταθερής βάσης πελατών, ενώ το άρμεγμα καθαρά περιστασιακής και φθίνουσας βάσης.

greektrappist είπε...

Αν συμπεριφέρονται έτσι σε πελάτες που βλέπουν συχνά και τζιράρουν 2+ μπύρες συν φαγητό, δεν τολμώ να φανταστώ πώς αντιμετωπίζουν μη τακτικούς πελάτες, οι οποίοι περνάνε απλά κατά τύχη από εκεί για να δοκιμάσουν κανένα λουκάνικο και να πιουν καμία μη πράσινη μπύρα.
Τέτοιες πρακτικές μού θυμίζουν το βουστάστιο του ΣΕΦ.
Μala educacion!

Raclettist είπε...

Mala educacion παραπέμπει σε Almodovar, το σκηνικό που ζήσαμε εμείς όμως θα μπορούσε να είναι κάλλιστα από ταινία με σκηνοθέτη τον David Lynch.

Mixos είπε...

Δεν ξέρω κατά πόσο ως συμπρωτευουσιάνος έχω το δικαίωμα να μιλήσω επί του θέματος αυτού, αλλά, επειδή έχω επισκεπτεί το εν λόγω μαγαζί μια φορά ... θα κάνω τα παρακάτω σχόλια.
Καταρχήν θα ξεκαθαρίσω πως βρέθηκα εκεί με αφορμή μια συνάντηση που κάναμε τα μέλη του all4beer.com στις 30 του Μάη που μας πέρασε. Επομένως ... μιλημένα ,ξηγημένα από πιο μπροστά τα πράγματα ως προς τον ιδιοκτήτη που μας περίμενε μετα Βαΐων και Κλάδων.
Άρα έχουμε καλοκαίρι, 25 άτομα και τον εξωτερικό χώρο που κρατήθηκε για την αφεντιά μας.
Το προσωπικό, αλλά και ο ιδιοκτήτης ήταν πολύ πολύ εγκάρδιοι, εξυπηρετικότατοι και όλα μια χαρά. Αυτά όσον αφορά τα καλά σημεία.
Τα μελανά σημεία: το φαγητό που δεν μου άρεσε καθόλου. Τόσο από ποσότητα, αλλά κυρίως από ποιότητα.
Κάποιες από τις βαρέλίσιες μπύρες (2 για την ακρίβεια) ήταν ... ας το πω ευγενικά .. "αρπαγμένες"... οπότε προσωπικά προτίμησα να παίξω σε μπουκάλια.
Για την τιμή πραγματικά δεν έχω άποψη, μιας και όταν έχεις να κάνεις με τόσα πολλά άτομα ... χάνεις τη μπάλα στο τι ήρθε και τι έφυγε από το τραπέζι...

Επειδή δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος που θα μου επέτρεπε να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του αγαπητού μου φίλου Raclettist που εμπιστεύομαι τυφλά... έχω την εξής απορία:

Γιατί αυτή η πλήρης μεταμόρφωση ως προς τη συμπεριφορά του ιδιοκτήτη; Μήπως τελικά δεν είναι τα πράγματα τόσο όμορφα , όσο θέλησε να μας τα παρουσιάσει στην περίπτωση που μόλις ανέφερα, όπου πήγαμε οργανωμένα εκπροσωπώντας ένα site που ασχολείται με την μπύρα; Μήπως τελικά φόρεσαν απλά ένα προσωπείο που διήρκησε μόνο κατά τις ώρες της παραμονής μας εκεί;
Πραγματικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ και λυπάμαι ειλικρινά διότι, αν αυτή η αντιμετώπιση που μας περιέγραψε ο Raclettist είναι πάγια τακτική του καταστήματος, τότε μάλλον θα υπήρξαν πολλοί πελάτες που άφησαν τα ευρουλάκια τους σε ένα χώρο που δείχνει να μη σέβεται την μπύρα και την κουλτούρα της...
Εύχομαι και ελπίζω το περιστατικό αυτό να μην είναι ο κανόνας, αλλά η εξαίρεση .. γιατί αλλιώς η όλη στρατηγική του καταστήματος είναι δις κατακριτέα:
Δεν αλλάζουμε πρόσωπα αγαπητοί μου φίλοι ανάλογα με την περίπτωση.. και ανάλογα με το συμφέρον μας και ούτε υπάρχουν πελάτες διαφορετικών ταχυτήτων ...

Δε θέλουμε να ξαναδούμε σε κανένα μπυρομάγαζο σκηνικό "Dr Jekyll and Mr Hyde" ...
(έτσι για να κλείσω με τη σειρά μου ... με την ανάλογη κινηματογραφική φρασεολογία..)

greektrappist είπε...

@mixos
Με τα λίγα που έχω δει και ζήσει στην πόλη σου, η κουλτούρα του φαγάδικου και του κέντρου διασκέδασης είναι πολύ καλύτερη.
Ο μαγαζάτορας θα κάνει δεύτερες σκέψεις να στη φέρει γιατί ο τόπος είναι μικρότερος και οι φήμες κυκλοφορούν πιο γρήγορα από στόμα σε στόμα.
Στο χάος της Αθήνας όμως δεν είναι τόσο εύκολο να διακρίνεις την ήρα από το στάχυ.
Εύστοχα και έξυπνα με ρητορικά ερωτήματα υπογραμμίζεις μόνος σου το λόγο για τον οποίο 25 άτομα μπυρόφιλοι με άποψη και μαζική παρουσία σε συζητήσεις του Διαδικτύου γίνατε δεκτοί εκεί μετά βαϊων και κλάδων.
Το τι γίνεται όταν οι παρέες δεν έχουν αυτό το μπούγιο και τις περγαμηνές, μας το διηγήθηκε ο Raclettist...
(Εκ παραδρομής έγραψα βουστάστιο αντί για βουστάσιο στο προηγούμενο μήνυμα. Ζητώ ταπεινά συγνώμη από όσους μπέρδεψα).

Raclettist είπε...

Κρίνοντας από το ύφος του εν λόγω ιδιοκτήτη είμαι σχεδόν βέβαιος Mixos, ότι εάν γνώριζε πως θα δημοσιευτεί το σκηνικό που δια-ΔΡΑΜΑ-τίστηκε, θα είχε διαφορετική συμπεριφορά. Όχι γιατί μας διαβάζουν χιλιάδες, αλίμονο, δεν έχουμε τα μυαλά μας πάνω από το κεφάλι μας, αλλά γιατί τέτοια είναι η νοοτροπία πλήθους καταστηματαρχών της Αθήνας. (Γι'αυτό και κάνουμε αμάν και πως να ανέβουμε στην Σαλόνικα) Εγώ πάντως, επειδή τους φίλους μου, τους νοιάζομαι, έστειλα ένα ενημερωτικό email και ένα post στο greeksforbeer group που έχω στο facebook. Όσο για το γλέντι που θα γίνει όταν έρθεις Αθήνα, αν έχει καλό καιρό, θα το κάνουμε σπίτι μου φίλε.

Ραντεβού στην Bruges..!!!

11 και σήμερα φίλε..

Nίκος Μαυρής είπε...

Δυστυχώς, τέτοιες συμπεριφορές μαυρίζουν την εικόνα ενός συμπαθητικού και κατά τ' άλλα προσεγμένου μαγαζιού.
Προσωπικά έχω πάει μόλις μία φορά στο Diver, στη συγκέντρωση που προανέφερε ο Μίχος.
Προφανώς είχε πέσει "σύρμα" και μόνο τεμενάδες δε μας κάνανε, με αποτέλεσμα κι εμείς να μείνουμε σε όλα ευχαριστημένοι (αν και μέσα στο μπάχαλο, τι να πρωτοπροσέξει κανείς...)
Δυστυχώς όμως, η εμπειρία των μπυρομάγαζων της Αθήνας με κάνει να πιστέψω ως πιο κοντά στην πραγματικότητα την περίγραφη του Raclettist...

Κρίμα...

Raclettist είπε...

Chalice που χάθηκες..?? Δυστυχώς φίλε η αλήθεια είναι όπως την περιέγραψα. Μακάρι έστω και ένας καταστηματάρχης να μας διαβάσει και να αντιληφθεί πόσο περισσότερο κόσμο μπορεί να προσελκύσει ένα καλό κατάστημα, που σέβεται και το Άγιο Ποτό και του ταπεινούς πιστούς που προσέρχονται να μεταλάβουν.

Nίκος Μαυρής είπε...

Που χάθηκα; Στο ίδιο μου το σπίτι... Έχω μια μικρή κόρη που μου έχει βάλει τα δυο πόδια σ' ένα παπούτσι. Που να μεγαλώσει δηλαδή...

Που και που βέβαια κατορθώνω ν' απολαύσω και μια καλή μπύρα, στην σιγουράντζα βέβαια που προσφέρει το ίδιο μου το σπίτι...
Μέχρι να γίνουμε Ευρώπη, μάλλον θα 'ναι το ιδανικό μέρος για ν' απολαύσω τη μπύρα μου με το σεβασμό που της αρμόζει