Δευτέρα, Οκτωβρίου 22

Desperados: Μπύρα με τεκίλα

Από την Kafrin

Πολλά ειπώθηκαν στα τελευταία σας
post σχετικά με τις γυναίκες και τις μπύρες. Η μπύρα κατά τη γνώμη μου δεν γνωρίζει φύλο, αρκεί να ξέρεις να την απολαμβάνεις. Σαν φοιτήτρια κι εγώ σε μια πόλη που οι μπυραρίες είναι θεσμός, έμαθα να βγαίνω για μπύρες χωρίς ποτέ να μπω στον κόπο να ασχοληθώ με τις λεπτομέρειες του ζύθου. Πριν 3 χρόνια σχεδόν, είχαμε βγει με την παρέα το βραδάκι για ποτό και καταλήξαμε σε γνωστή μπυραρία των Ιωαννίνων. Εκείνο το βράδι έμελλε να γίνει το μοιραίο! Σε μια προσπάθεια να συνεννοηθώ με τον σερβιτόρο, ανακάλυψα στον κατάλογο το όνομα Desperados. Από δίπλα έγραφε "μπύρα με τεκίλα" και επειδή είχα ένα πάθος με την τεκίλα εκείνη την περίοδο, αποφάσισα να την παραγγείλω για να δω περί τίνος πρόκειται. Με έκπληξη ανακάλυψα μια μπύρα με πολύ πλούσια γεύση, σχετικά γλυκιά και το γεγονός ότι είχε τεκίλα δεν σου έδινε την αίσθηση που πολλές φορές δίνουν οι μπύρες. Ελαφριά σε αλκοόλ, 5.9 %, σε κάνει να πίνεις και να μην καταλαβαίνεις πώς κατεβαίνει η άτιμη! Εγώ εκείνο το βράδυ ήπια 2 Desperados και δεν το μετάνιωσα καθόλου.

(Φωτογραφία από ένα βράδι σπίτι μου μετά από μπυροκραιπάλη)

Αν και το όνομα παραπέμπει σε Μεξικό, η μπύρα αυτή φτιάχνεται στην Γαλλία και σε μια μικρή μου έρευνα διαπίστωσα πως είναι αρκετά δημοφιλής στην Ευρώπη, με κάποια μικρά προβλήματα εισαγωγής στην Μ. Βρετανία. Προσωπικά, σαν γυναίκα θα την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσες κυρίες θέλουν να πιούν μπύρα, αλλά γενικά απεχθάνονται το φούσκωμα και την γεύση της μπύρας στο στόμα. Ο αφρός που κάνει είναι περιορισμένος και αν βάλεις ειδικά και λίγο λεμόνι ή lime, η μπύρα βγάζει όλο το άρωμά της. Ακόμα και φίλες μου που δεν συμπαθούσαν την μπύρα, έχουν να λένε τα καλύτερα για την Desperados. Εγώ έχω πλέον αποκτήσει την αγαπημένη μου μπύρα και δεν την αλλάζω με τίποτα! Ακόμα και ο υπάλληλος στην κάβα της γειτονιάς μου με έχει μάθει τόσα χρόνια και έχει στο ψυγείο του 6 μπουκάλια παγωμένες Desperados για τις δύσκολες ώρες… Με άριστα το 10, θα έβαζα από 7.5 ως 8. Την προτιμώ είτε χειμώνα είτε καλοκαίρι, όμως πιστεύω ότι τις ζεστές μέρες του φθινοπώρου θα μας κρατήσει καλή συντροφιά.

16 σχόλια:

Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ είπε...

Απαράδεκτη μπύρα...
Αν μπορούμε να την πούμε έτσι!!!
Άποψη μου έτσι!!!

greektrappist είπε...

Kafrin, ευχαριστούμε για το κείμενο.
Περίεργε έχεις κάθε δικαίωμα να πεις την άποψή σου. Είναι θέμα γούστου και δίνει τροφή σε πολιτισμένη μπυροκουβέντα.
Οι διενέξεις για προτιμήσεις στις μπύρες άλλωστε είναι συνηθισμένες όποτε βγαίνουμε για να πιούμε το θείο ποτό!

rockordie είπε...

Αναψυκτικό τύπου Carib και Sol είναι και τίποτα παραπάνω.

Brewtus_Tripelius είπε...

και όμως, έχει κορυφαίο ανοικτήρι! Το αγαπημένο μου, για την ακρίβεια (δώρο εκκεντρικού ιδιοκτήτη παρκμιακής μπυραρίας) και δεν το αποχωρίζομαι. Μεταλλικό ασημί, πλακ, σε σχήμα μπουκαλιού με ανάγλυφη πάνω την ετικέτα.

Και μονο για αυτό κατεβαζω μια Desperados ανετότατα!

Ανώνυμος είπε...

Η Desperados είναι παλιά αγαπημένη μπύρα, ανώτερη κατά την γνώμη μου από τις Carib και Sol. Την προτιμούσα για χρόνια από άλλες πιο μαζικές μπύρες, μέχρι που κόλλησα το μικρόβιο της μπυροκουλτούρας και έπαθα κόλλημα με τις weiss και τις μοναστηριακές. Ας μην τα βλέπουμε όμως όλα απ' τη δική μας σκοπιά. Η μπύρα δεν είναι μόνο απόλαυση αλλά και παρέα. Οι περισσότεροι που πίνουν μπύρα - ας μην γελιόμαστε - δεν το ψάχνουν και τόσο πολύ. Θέλουν κάτι ευχάριστο και ευκολόπιοτο. Δεν λέω να "ξεπέσουμε" στις εύκολες τύπου πράσινη λύσεις, αλλά ας μην είμαστε και τόσο απόλυτοι "Περίεργε".
Η Desperados είναι μια καλή και εύκολη λύση για κάποιον που θέλει να δοκιμάσει κάτι πέρα απ' τα τετριμένα. Είναι αρκετά οικονομική, τη βρίσκεις παντού, αρέσει σχεδόν σε όλους. Προσωπικά, έχω πάντα μια - δυο στο σπίτι και πιστέψτε με δε ντρέπομαι καθόλου να τις στοιβάζω δίπλα στις Hoogarden ή τις Duvel. Μην με ρωτήσετε βέβαια αν τις προορίζω για μένα...

Brewtus_Tripelius είπε...

Addendum: δεν μπορώ να μην σχολιάσω το γεγονός οτι η αναγνώαστριά μας μάς έστειλε φωτογραφία από μπυροκραιπάλη σπίτι της με, άδεια μπουκάλια κλπ

Πόσο υπερήφανο δρόμο έχει διανύσει αυτό το μπλογκ!

Πόσο όμορφα αισθανόμαστε, όταν βλέπουμε τέτοια πειστήρια αποενοχοποίησης της μπυροκατανάλωσης, και μάλιστα από θηλυκές υπάρξεις...

Ανώνυμος είπε...

Ευχάριστω post από μια κοπέλα της παρέας! Είναι αρκετά καλή καλοκαιρινή μπύρα! Την βρίσκεις σε supermarket γύρω στα 2 ευρώ! Πολύ καλύτερη από Carib, Sol, κτλ...

Κατερίνα Καδέμογλου είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις παρατηρήσεις σας παιδιά, ακόμα και αν οι απόψεις μας μπορεί να συγκλίνουν μερικές φορές! Θα διαφωνήσω με τον φίλο που είπε ότι η Desperados είναι αναψυκτικό τύπου Carib. Πιστεύω πως είναι πολύ καλύτερη! Αυτό που μου έχει δείξει και η παρέα μου, είναι ότι εύκολα κάποιος που δεν συμπαθεί πολύ τις "βαριές" μπύρες τύπου Paulaner μπορεί εύκολα να πιει μια desperados (και γιατί όχι και παραπάνω...)Άλλωστε γι' αυτό την χαρακτιρίζω ελαφριά. Αυτά από μένα! Δέχομαι προτάσεις για να κάνω και άλλες μπυρο-κρεπάλες!

Ανώνυμος είπε...

Ωχ ωχ ωχ! Αρχίσαν και οι προτάσεις τώρα! Να δω ποιος θ' αρνηθεί. Άντε να δω και greeksforbeer πουλμανάκι ν' ανεβαίνει Γιάννενα.
Εγώ μέσα πάντως, μια και έχω περάσει ουκ ολίγα χρόνια εκεί πάνω και μάλιστα σύχναζα και σε κορυφαία μπυραρία απέναντι απ' το κάστρο! Απ' τις πρώτες μου "υποψιασμένες" επαφές με το "θεϊκό" ποτό...

Ανώνυμος είπε...

ΝίκοςM, θα μιλάς μάλλον για την "Πρεσβεία". Ναός, ναός!!! Βέβαια, για πρώτη φορά φέτος βγάλαν τραπεζάκια στο (νέο) πεζοδρόμιο καικἀπως ενοχλήθηκα, αλλά η εσωτερική αυλή δεν προβλέπεται να κλείσει.

Περί desperados: δεν είναι άσχημη και κατεβαίνει πολύ-πολύ γρήγορα τις ζεστές μέρες του έτους. Στο ίδιο στυλ, αλλά με πιο "γεμάτη" γεύση, προτείνω Kriska: κράμα μπύρας και βότκας από την Αλσατική Fischer (δεν ξέρω αν κυκλοφορεί στην Ελλάδα).

Μ' αυτά και μ' αυτά, δίψασα. Λευκή ή Μαύρη;

Ανώνυμος είπε...

Ναι φίλε μου. Στην Πρεσβεία!!! Με τραπεζάκια έξω στο πεζόδρομο τη φαντάζομαι ωραία. Εγώ καθόμουν στο πατάρι...

Ανώνυμος είπε...

Η Desperados μου αρέσει και εμένα σαν μπύρα και νομίζω ότι δεν έχει σχέση με τα αναψυκτικά τύπου breezer, smirnof ice κτλ. Πριν από καμιά δεκαπενταριά χρόνια είχα κολήσει με κάποια παρέα και σύχναζα στο Περιστέρι στο πεζόδρομο σε ένα μαγαζί που παλιά λεγόταν Οπερα και εκέι ήταν η πρώτη φορά που είχα δοκιμάσει κάτι σαν την Desperados. Παίρναν ένα μπουκάλι μπύρα Corona αδειάζαν λίγο και συμπλήρωναν τεκίλα και ένα λεμόνι. Ένας απίστευτος συνδυασμός που δεν ταιριάζει με καμιά άλλη μπύρα όπως sol, carib και οποιαδήποτε άλλη, πιστέψτε με τις έχω δοκιμάσει. Νομίζω ότι αξίζει να το δοκιμάσετε.

Ανώνυμος είπε...

desperados μου θυμιζει μεξικανινο ταμπεραμεντο και φασαρια, ωραια εναλλακτικη γευση μπυρας ιδανικη για κλαμπ,ελαφρια στο στομαχι και καλη για μεθη...

Γιώργος είπε...

Την δοκιμασα προχτες και μου αρεσε πραγματικα παρα πολυ!
Θα μπουν στο ψυγειο μερικες για να την δοκιμασω με λεμονακι!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραια μπυρα αν και σχετικα δυσευρετη στα Βορεια Προαστεια. (Την εχει σιγουρα παντως το μπυροπεριπτερο απεναντι απο τα Starbucks αλλα σχετικα ακριβα 3.5 ευρω.

ΥΓ:Κατα την αποψη μου ποτε λεμονι στις μπυρες..Απλα χαλαει τη γευση.Οι λατινοι το βαζουν για να διωξουν τις μυγες απο το στομιο και το πετανε πριν πιουνε..

Unknown είπε...

Εξαιρετική μπύρα καλή παρέα!